Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

Tarjoilupöytä korissa ruis- ja vehnäleipää sekä karjalanpiirakoita

Näistä ja monista muista ajankohtaisista teemoista keskustelevat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, kansanedustaja ja MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Eerikki Viljanen, MEP Elsi Katainen sekä valveutunut espoolainen kuluttaja Sara Saramäki. Keskustelua johdattaa erityisavustaja Risto Lahti.

Tule kuulolle ja osallistu keskusteluun. Lähetys näkyy Keskustan facebook-livessä.
Keskustan näkemyksiä suomalaisesta ruuasta, sen tuotannosta ja kulutuksesta on luettavissa tuoreessa ruokalinjauksessamme, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVirtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta