Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

Tarjoilupöytä korissa ruis- ja vehnäleipää sekä karjalanpiirakoita

Näistä ja monista muista ajankohtaisista teemoista keskustelevat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, kansanedustaja ja MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Eerikki Viljanen, MEP Elsi Katainen sekä valveutunut espoolainen kuluttaja Sara Saramäki. Keskustelua johdattaa erityisavustaja Risto Lahti.

Tule kuulolle ja osallistu keskusteluun. Lähetys näkyy Keskustan facebook-livessä.
Keskustan näkemyksiä suomalaisesta ruuasta, sen tuotannosta ja kulutuksesta on luettavissa tuoreessa ruokalinjauksessamme, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kalli: Luontoa pitää suojella – omaisuuden suoja pitää turvata ja kustannukset jakaa oikeudenmukaisesti
Luonnon tilan parantaminen on yhteinen asia, ja siihen tarvitaan jokaista. Ihmisten omaisuuden suojan pitää kuitenkin toteutua kaikissa oloissa. Luonnonsuojelun kustannusten tulee jakaantua oikeudenmukaisesti. Hallituksen esityksessä näin ei ollut ja osa omaisuuden suojaa heikentävistä ja kustannuksia epäoikeudenmukaisesti kohdentavista seurauksista kävi ilmi vasta eduskuntakäsittelyn aikana.
29.11.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan puoluevaltuusto vaatii järkeä ennallistamisasetukseen
EU:n luonnonvarapolitiikkaan tarvitaan järkeä ja kokonaiskestävyyttä. EU:ssa esitetty uusi ennallistamisasetus on suomalaiselle veronmaksajalle äärettömän kallis, huonosti valmisteltu ja epäoikeudenmukainen.
27.11.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVirtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta