Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

Tarjoilupöytä korissa ruis- ja vehnäleipää sekä karjalanpiirakoita

Näistä ja monista muista ajankohtaisista teemoista keskustelevat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, kansanedustaja ja MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Eerikki Viljanen, MEP Elsi Katainen sekä valveutunut espoolainen kuluttaja Sara Saramäki. Keskustelua johdattaa erityisavustaja Risto Lahti.

Tule kuulolle ja osallistu keskusteluun. Lähetys näkyy Keskustan facebook-livessä.
Keskustan näkemyksiä suomalaisesta ruuasta, sen tuotannosta ja kulutuksesta on luettavissa tuoreessa ruokalinjauksessamme, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Markus Lohi: Osakesäästötili muutettava sijoitussäästötiliksi
Keskustan varapuheenjohtaja ja talouspoliittisen työryhmän pj. Markus Lohi tukee voimakkaasti puheenjohtaja Saarikon torstaista avausta. ”Osakesäästötiliä on syytä laajentaa sijoitussäästötiliksi”, Lohi linjaa.
23.1.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetVirtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta