Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

Tarjoilupöytä korissa ruis- ja vehnäleipää sekä karjalanpiirakoita

Näistä ja monista muista ajankohtaisista teemoista keskustelevat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, kansanedustaja ja MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Eerikki Viljanen, MEP Elsi Katainen sekä valveutunut espoolainen kuluttaja Sara Saramäki. Keskustelua johdattaa erityisavustaja Risto Lahti.

Tule kuulolle ja osallistu keskusteluun. Lähetys näkyy Keskustan facebook-livessä.
Keskustan näkemyksiä suomalaisesta ruuasta, sen tuotannosta ja kulutuksesta on luettavissa tuoreessa ruokalinjauksessamme, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetVirtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta