Virtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta

Tarjoilupöytä korissa ruis- ja vehnäleipää sekä karjalanpiirakoita

Näistä ja monista muista ajankohtaisista teemoista keskustelevat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, kansanedustaja ja MTK:n valtuuskunnan puheenjohtaja Eerikki Viljanen, MEP Elsi Katainen sekä valveutunut espoolainen kuluttaja Sara Saramäki. Keskustelua johdattaa erityisavustaja Risto Lahti.

Tule kuulolle ja osallistu keskusteluun. Lähetys näkyy Keskustan facebook-livessä.
Keskustan näkemyksiä suomalaisesta ruuasta, sen tuotannosta ja kulutuksesta on luettavissa tuoreessa ruokalinjauksessamme, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetVirtuaalitupaillassa puhutaan suomalaisesta ruuasta