Keskusta 2010 -raportti

Keskustan puoluehallitus nimitti keväällä 2023 puoluejohdosta ja -toimistosta riippumattoman työryhmän. Sen tehtävänä on ollut arvioida yhteiskunnan ja poliittisen toimintaympäristön muutosta sekä Keskustan toimintaa ja asemaa 2010-luvun alusta vuoteen 2023. Työryhmä on tehnyt puoluehallitukselle ja -johdolle myös johtopäätöksiä ja ehdotuksia toiminnan kehittämiseksi.

Nyt työryhmä on luovuttanut raporttinsa puoluejohdolle. Työryhmän raportti toimii yhtenä tärkeänä pohjana, kun Keskustan toimintaa uudistetaan ja kehitetään.

Tästä raporttiin

Keskustan Kurvinen eduskuntapuheessaan: Keskustan talousvaihtoehto on vastuullinen ja inhimillinen
29.11.2023 / Uutiset
Keskustan Kurvinen: Keskustan vaihtoehto on rohkaiseva ja vastuullinen
Keskustan vaihtoehto hallituksen linjaukselle olisi velkaantua vähemmän, mutta toimia silti vastuullisesti ja tasapuolisesti. Keskusta tukisi lapsiperheitä ja sellaiseksi haluavia ja samalla kasvupanostuksia suunnattaisiin koko maahan. Lähipalveluita ja kunnon liikenneyhteyksiä tarvitaan Keskustan linjauksen mukaan ihan kaikkialla Suomessa.
29.11.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puoluevaltuuston kokouksen toinen päivä 26.11.2023
Puoluevaltuuston sunnuntaipäivä alkoi talousseminaarilla. Kokouksen päätösasioissa mm. eurovaaliehdokkaiden asettaminen.
27.11.2023 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta 2010 -raportti