Odotettu Keskustan eduskuntavaaliristeily tulee taas!

Odotettu Keskustan eduskuntavaaliristeily tulee taas! Kohtaamme laineilla 27.-28. tammikuuta 2023.

Eduskuntavaaliristeily kutsuu mukaan kaikki keskustalaiset. Viking Linen Gabriella-laiva lähtee Helsingistä perjantaina 27.1. klo 17 ja palaa Tallinnasta Helsinkiin lauantaina 28.1. klo 13.

Eduskuntavaaliristeilyn ohjelmassa on koko risteilyn täydeltä ajankohtaiskeskusteluja, seminaareja sekä koulutusta jäsenille, järjestötoimijoille, kunta- ja aluepäättäjille sekä eduskuntavaaliehdokkaille kampanjatiimeineen.

Risteilyohjelma sisältää sopivasti viihdettä ja verkostoitumista. Risteilylle kannattaa kutsua mukaan keskustan toiminnasta kiinnostunut tuttavakin. Luvassa on paljon asiaa ja iloisia kohtaamisia.

Vaaliristeilyllä mukana ovat mm. puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikko, puolustusministeri Antti Kaikkonen, maa- ja metsätalousministeri Antti Kurvinen, elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli. Puoluejohdosta mukana ovat myös puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen ja varapuheenjohtajat Markus Lohi ja Riikka Pakarinen sekä MEP Mauri Pekkarinen.

Ulkopuolisina asiantuntijoina risteilyn seminaareissa ovat mm. Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies, ja MDI:n johtava asiantuntija Timo Aro, sosiaalipalveluja tarjoavan Hoivatie ry:n toimitusjohtaja Tiina Haanpää, asiantuntija Samuel Salovuori Mieli ry, toimitusjohtaja Jan Erola, Viestintätoimisto Kravat, politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala, Keski-Suomen hyvinvointialueen aluehallituksen puheenjohtaja Maria-Kaisa Aula, Pohjois-Pohjanmaan aluehallituksen puheenjohtaja Tapani Tölli, Ajatuspaja Alkion tutkimuspäällikkö Pauliina Maukonen, esiintymiskouluttaja Piia Koriseva ja tyylikouluttaja Ulla Rask.

Risteily on avoin kaikille keskustalaisille ja Keskustan toiminnasta kiinnostuneille, jäsenille, järjestötoimijoille, kunta- ja aluepäättäjille sekä eduskuntavaaliehdokkaille kampanjatiimeineen.

Tule mukaan! Paikkoja on rajallinen määrä.

Varaa paikkasi. Lisätiedot, hinnat ja hyttivaraukset:  www.matkapojat.fi/keskusta

Alustava seminaariohjelma:
www.keskusta.fi/vaaliristeily

Lisätietoja:

Suvi Louhelainen

Järjestökehittäjä

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetOdotettu Keskustan eduskuntavaaliristeily tulee taas!